Returul produselor

Returul produselor se poate solicita completând Formularul de retur pe care îl puteți descărca de Aici , ulterior fiind trimis prin email la adresa office@randi-computers.ro

Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la firma de transport în prezența curierului. Dacă coletul prezintă urme de deteriorare, cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Produsele noi, refurbished sau second hand.  Returul produselor din aceste categorii se poate face în aceleași condiții stipulate în prezentul act de Retur al produselor si beneficiază toți clienții Randi Computers, atât persoanele fizice cât și persoanele juridice, în condițiile legii.

Returul produselor se poate solicita pentru următoarele situații:

  1.  Produsul este defect în perioada de garanție.  

NOTĂ !! Înainte să returnați produsele aflate în garanție asigurați-vă că nu sunt protejate de parole setate de dvs sau nu ați dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate.

  • Produsele care prezintă un defect care nu a fost văzut în momentul achiziției sau apărut și constatat ulterior în perioada de garanție pot fi returnate la solicitarea clientului, în vederea efectuării serviciilor de reparare a defectelor . Solicitarea se va face completând Formularul de retur pe care îl puteți descărca de Aici , ulterior fiind trimis prin email la adresa office@randi-computers.ro
    Trimiterea produsului și plata pentru transport către Randi Computers cade în sarcina clientului și vor fi livrate în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile livrate, în aceeași stare în care au fost primite. Transportul produsului aflat în garanție efectuat de RANDI COMPUTERS către client este gratuit.
  • Produsele care nu pot fi reparate în termen de 15 zile și nu pot fi înlocuite cu un produs similar din lipsă de stoc.  Acestea se pot înlocui cu alt produs mai scump sau mai ieftin, la alegerea clientului urmând să fie plătită sau returnată diferența de preț. Clientul poate opta și la renunțarea la cumpărare urmând să-i fie restituită întreaga sumă inclusiv costul transportului la achiziția produsului.
  1. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site sau este livrat greșit.  Dacă produsul primit nu corespunde cu cel comandat solicitați returnarea acestuia completând Formularul de retur pe care îl puteți descărca de Aici , ulterior fiind trimis prin email la adresa office@randi-computers.ro
    În acest caz se poate alege livrarea produsului corect comandat sau se poate renunța la comandă. Plata transportului va fi suportată de RANDI COMPUTERS. Clientul este obligat să returneze produsele în aceeași stare în care au fost primite, cu sigiliul intact, în ambalajul original și insoțite de toate accesoriile și documentele originale. Produsele deteriorate ulterior intrării în posesie sau desigilate nu vor fi returnate.
  2. Renunțarea la cumpărare / Dreptul de retragere.

NOTĂ: Conform legislației în vigoare politica de Renunțare la cumpărare / Dreptul de retragere a produselor se aplică numai pentru persoanele fizice !!!

Conform- OUG nr. 34/2014 – privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, și
Legea nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distantă.
SC RANDI COMPUTERS SRL acceptă returul produselor în termenul legal de 14 zile de la intrarea în posesie fără a fi necesar justificarea deciziei de retragere doar pentru persoanele fizice. Returul produselor se va face la solicitarea clientului completând Formularul de retur pe care îl puteți descărca de Aici , ulterior fiind trimis prin email la adresa office@randi-computers.ro urmând ca RANDI COMPUTERS să ramburseze sumele plătite de client conf. Art. 13 alin. (3) și Art. 14 din OUG. nr 34/2014. În acest caz clientul este obligat să suporte cheltuielile de transport și eventualele daune aduse produsului sau lipsei accesoriilor produsului. Contravaloarea produsului va fi returnată cumpărătorului în maxim 30 de zile, conform OG 130/2000.

Pentru a finaliza returul în cele mai bune condiții, clientul are obligația să trimită produsul exact în aceeași stare în care l-a primit: în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile aferente și documentele însoțitoare respectiv cu etichetele intacte.

În cazul în care produsul nu este returnat conform cerințelor de mai sus, prezentând orice formă de modificare fizică prin lovire, zgâriere, ciobire, șocuri, urme de intervenții neautorizate sau excesive, returnarea acestuia va fi respinsă.

ATENȚIE !!!

  • În cazul în care ați achiziționat un produs cu licența Microsoft refurbished preinstalat nu activați licența mai repede de 30 de zile. La produsele cu licența Microsoft refurbished activată costul licenței NU SE RETURNEAZĂ.
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea anumitor retururi, în special în situația unor abuzuri (returnări repetate).
  • Coletele trimise fără notificare prealabilă sau fără elementele necesare identificării returului inscripționate pe ambalaj NU vor fi acceptate.
  • Coletele deteriorate ca urmare a ambalării necorespunzătoare NU vor fi acceptate.
  • Coletele care sunt expediate către noi cu ramburs NU vor fi acceptate.

Pentru orice detalii referitoare la statutul dumneavoastră de consumator și protecția de care beneficiați, vă recomandăm să consultați următoarele site-uri:

https://anpc.ro/
https://anpc.ro/ce-este-sal/
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO